Plugglördag.

Nyduschad och snart nyäten så beger jag mig snart hem till Sofie för en dag fylld av massa plugg. Läsa massor inför den fruktade tentan vi har på måndag.. usch. Men den är snart över, som tur är!

Men nu sk ajag packa ned mina böcker och saker så jag kan stanna kvar någon stans i Kristinehamn över natten. Längtar tills måndag eftermiddag. Då är tentan överströkad, då är det bara att vänta på det härliga resultatet att man får göra om den. För hoppningsvis inte alla delar utan bara en.. Men det är en anna femma. Nu ska jag fixa.

Undrar jag vad det blir för mat? Detta skulle inte sitta helt fel, men det hinner jag och orkar jag obsolut inte ställa mig och göra nu. Det får bli en annan dag helt enkelt. Men gott va de sist vi åt det. En liten egen variant av det vi åt i Lefkas. Men inget slår Club Sandwichen där. Ujjaa va gott de va! <3


Kommentarer
Postat av: Linn

ÅÅH vad gott det där ser ut!

2009-12-03 @ 14:15:18
URL: http://lmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0