Tisdag.

Morgon god morgon!
Tidig morgon idag eftersom Patric har praktik och går upp tidigare än tidigast så bestämde jag mig för att sätta mig och kolla på Vakna med the voice när han gick. Sen blev det frukost i mörkret med lite tända ljus. Snart blir det att fixa sig lite snabbt för att gå bort till universitetet för att ta bussen till Kristinehamn. Där blir det att leka lite med Sofie och äta thi-mat. Sen blir det säker att sitta och snacka lite skit och gå ut och gå. ska bli mysigt. Annars sitter jag och testlyssnar på en ljudbok. Ska läsa den boken till denna kurs nämligen. Men vet dock inte ifall detta är något för mig, fattar jag bättre av att läsa boken själv kanske? Hmm, ska fråga svärmodern ifall hon har denna bok. För mamma har den inte.

Igår innan sängen kallade beställdes det böcker till nästa kurs. Usch va det kostar. Men jag tänkte så här, denna kurs som börjar nästa vecka är 13-13.5hp och den förasta vi läste var 7-7-5, minns inte riktigt. Och till den kursen lyckades jag som tur va hitta "begagnade böcker", en som hade tänkt sig att läsa med fick bättre planer. Så fick köpa dom för halva priset. så egentligen skulle de allihopa kostat 600-700kronor. Så då tänkte jag att eftersom att denna kurs är nästan dubbelt så lång, dvs dubbelt så många böcker = dubbelt så dyrt. Så på så sätt blev det ändå inte så dyrt. Men men. Nu blir de duschen sen rusa till bussen. Måste gå om en timme.

På fredag får vi nog finbesök hit på fredagsmyyys. I lördags bjöd jag nämligen hit Jimmy och Sophie, Patric fick bara tacka och ta emot. (eftersom jag inte frågade honom om det gick bra, men det gjorde det :) så vi får det nog myys!)

Hej dååååå!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha ja tänkt att det får ni :) Ska vi ha med oss något eller så? :) Jimmys mamma gillade din häxlook ;)

2009-11-03 @ 19:43:50
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0