Come home!


Bilden är från google. (Har hört att man borde göra så här, så?)

Saknar min älskling som är på jobbet! Vill att han ska komma hem nu. NU!
Men snart ska jag gå och möta Linn för hon ska komma hit och hålla mig sälskap ikväll. Vi ska dels spela massa tv-spel. Får se vad hon går för :P Men de ska bli kul. KUL KUL KUL KUUUL!
Och nästa vecka? kanske så kommer Anna hem! Eller snart är det i alla fall :D:D:D
Då ska jag bjuda hit henne så ska vi ha massa massa skoj. Nej nu blir de lite River Side innan jag ska sätta på mig mina blöta skor och gå ut bland pölarna. Mys!

Kommentarer
Postat av: anna

om 8 dagar kommer jag hem:D lina o jag pratade om att vi kanske skulle ta oss en sväng till karlstad, så då kan ju jag hoppa av hos dig sen så kan vi ha en myyyyyyskväll eller nåt:D<3 love

2009-10-06 @ 17:14:22
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0