De va nära ögat, flera gånger.

Blev en kortisdag i skolan idag! Tog med mig Linn in till stan för att köpa lite kläder tills på lördag. Sagt och gjort. Sen köpte jag en banan för 4kr för min mage skrek! Bussen tillbaka till universitetet för att köpa sittningsbiljett tills på lördag sen bussen hem till mamma. Läste i en tidning till väse sen så dog mitt huvud. Jag blev snurrig och försökte blunda och vila lite. På vägen från Kristinehamn slog det bara om! Jag började kallsvettas och bli yr. Kunde inte röra på mig. Hade blicket fäst ut och satta och svalde hela tiden. Funderade på hur lätt påsen på armstödet framför skulle va att få bort. Men jag klarade mig hem. Vräkte i mig mat och glodde på tv. La mig i mammas säng och vila. Och nu mår jag bra. Att bli åksjuk på tom mage var väl inte så bra planerat. Men nu ska jag käka. Singing bee sen. De gillas! :) Ledig imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: saara

ja de är klaart :) haha ah kanske de ;)

2009-10-10 @ 13:45:32
URL: http://saaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0