Hörde jag "host"?

Urk burk surk.. Idag är man ledig från skolan och tur är väl det. Är yr i bollen och hostar som en gris. Borde läsa men tror bara jag somnar om jag göra det. Men ska nog försöka.

I helgen blev det fredagsmys för min syster om hit så gick vi på stan lite. Sen följde hon med hem till mig. Första gången hon va här o hälsade på. Det var kul och mysigt!
Sen i lördags var jag på tackfest på nöjes. Hem tidigt för det sög lite :P
Och i söndags kom mamma och Micke hit så då blev det att åka till ikea och köpa möbler till sovrummet :D 2/4 saker är ihopbyggda. De tar minsann tid det där :P Och när vi båda måste plugga så tar det ännu mer tid.. aja. nu ska jag läsa för sen blir det nog lite kalas för sjuka mig och min pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0