Nästan Ludvika!

Sitter inne hos EMilia nu efter en slappis till morgon. Emilia och Jonas är ute och städar på gården med alla andra som bor här omkring. Så Emma och jag har slappat framför tven på våra madrasser. Vi lyckades även somna om efter att J och E hade gått ut :D
Så nu städar Emma och jag har diskat! Hoppas de kommer in snart. Ska nog även slänga huvudet under duschkranen snart. Ikväll blir det tjejkväll med badstu och mys. Sen ut på krogen, Solo? :)

Och så saknar jag min pojk som är där hemma. Men imorgon kommer jag hem. Tåget rullar hemåt vid halv 3.. Vet inte om jag skippar lite på tven imorgon kväll och skyndar mig hem till KD. Vill hem till Patric <3 Saknar dig! Men du jobbar nu, slutar vid 6 och då får du sällskap. Så vi ses imorgon. Min älskling. Älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag hoppas du förstod att det är utklädnad som gäller ;)

2009-10-24 @ 20:26:48
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Vad har du haft för dig idag då?:)

Fin och intressant blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

KRAM Denise

2009-10-26 @ 17:27:26
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hoppas ni kunde planera om :) Och jag funderar snarare p om jag och Maria kommer vara ensamma om att klä ut oss haha ;) Så du kan vara lugn, du blir inte ensam iaf :) Jag svek dig ju inte sist :p Vi tror det blir förfest hos Jimmy typ och sen Statt :)

2009-10-27 @ 13:56:18
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0