The last day of pluggning.

Så ja, nu sitter jag här. Sista dagen innan uppsattsen ska va inne. Har till klockan 23:00 på mig ikväll. Men innan då ska jag bannemig vara klar! Ska med hem till Patrics föräldrar sen och mysa. Så är det bara. Så det är väl för mig att sätta igång nu då kanske? Sen blir det att rota fram lite kläder i mina sopsäckar! Vad jag längtar tills vi har fått in alla kläder på rätt plats. Just nu är hela sovrummet en enda stor garderob känns det som. Kläder och väskor överallt! haha. Men nu ska jag plugga. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas det gick jättebra med uppsatsen!



Kul att du kikade in :)

2009-11-02 @ 20:26:03
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0