Tjoho.

Vilken slappsöndag det har vartit. Här sitter jag i mina pjamasbyxor som har varit på i säkert över ett dygn! Helt hopplöst! Vilket fall jag är. Men vad jag gillar't! Film och tv-tittande. Lagade pannkakor till lunch som åts under filmen, vad den nu hette. En äventyrsfilm var det i alla fall. Sen drog Patric till Kristinehamn. Han kommer väl hem om 1.5 timme skulle jag tro.. Tills dess ska jag.. skriva, diska och kanske duscha. Om jag hinner.
Imorgon börjar gestaltningsveckan. Ser fram emot den. Hoppas då att vi inte väljer att gestalta boktjuven som jag har läst... 20 sidor i.. av nästan 600? Lyckat eller vad :P Då vill jag nog hellre ha bortbytingen som Selma Lagerlöf har skrivit. Men om jag ska va ärlig så känns det som om att jag inte har turen på min sida.. Vad gör jag då? Kan inte precis stressläsa igenom hela boken imorgon. Nej nej. Ska med Sara på stan imorgon efter hon har slutat.. Ska bli trevligt att umgs med henne. Har ju inte blivit så mycket. Men kul att man har lite kontakt med någon från nollningsgruppen i alla fall :D
Nej men nu ska jag nog faktisk skriva på mitt arbete.. som kommer bli för sent inlämnat. Då det skulle vart inne i fredags. Men så som jag har mått har inte mitt huvut hängt med. Känns som jag har släpat det efter mig i ett rep. Nog tjatat. Funderar på att skaffa en ny blogg.. eller en till. Men i mina drömmar. Plugga ska här göras! :D
Och så vill jag hitta dosan till min batteriladdare till kameran. Och en sladd till systemisen så jag kan ladda in bilder från den. Någon som har en sladd? Vet att min gamla mp3-sladd har passat. Men vart har den tagit vägen?

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0