Good morning.

Fy satan! Klockan va ställd på 05:30 i morse för att älsklingen skulle åka med bussen tidigt till skolan idag. Jag hade tänkt att vara uppe och börja plugga när han åkte.. Men så blev det ju inte. Jag var så trött så trött. Eller jag är fortfarande trött men var tvungen upp. Ska skriva klart den första uppgiften nu. Är snart klar med A sen ska jag kommentera uppgift A i uppgift B. Sen ska jag läsa lite smått i en annan bok som jag sen ikväll/morgon bitt ska skriva om i en uppgift C. Men 12:40 går min buss mot KD för att gå på intervju. Pirrit! Men de blir nog bra! Bara jag hinner dit i tid och hittar så blir det som det blir! Tror dock inte jag får reda på om jag får jobbet idag men jag hoppas det blir snart! För tror det skulle kunna va kul! Mycket folk att ha att göra med! Och säkerligen olika arbetsuppgifter. Jag hoppas!

Men nu blir det att skriva. För när jag är klar med dessa A och B uppgifter så belönar jag mig själv med lite frukost! Mums!


Kommentarer
Postat av: annis

jaa, klart jag saknar er, som tusan :( haha, men då! mardrömmar? ja drömde att ni skulle köpa en väska till mig också fast ni var så snåla så ja fick köpa den själv. haha

<3

2009-09-08 @ 11:48:17
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0