I pluggandets stund.

Försöker komma igenom den text jag måste läsa för att kunna göra en uppgift. Två kapittel ska man läsa ordentligt och resten bara så man förstår sammanhanget! Glöm säger jag! Aldrig att jag kommer läsa hela den där jobbiga boken. Kommer bara läsa de två kapittel som man verkligen måste! Sen får det gå som det går! Tills nästa kurs och fram till tentan den 26? Ska jag verkligen läsa. Börja redan imorgon? Får gå till lägenhetet och hämta böckerna bara så ska jag bannemej börja läsa dom nu på direkten! Och nästa kusr ka jag börja ed det jag ska så fort jag har böckerna och vet vad det är vi ska göra! Suck på detta! Och inte nog med det! Kan knappt hålla mig vaken när jag sitter och läser. Kanske borde säta mig i köket på en hård stol och inte lite bakåtlutat i en mysig mjuk fotölj? Fult jag stava. vet inte ens hurde stavas. Tönt! Godis! Tur som skrutt att jag inte har ätit upp allt de godis jag köpte, när det nu va jag köpte godis. Har knappt ätit hälften själv. Gött mos! Nej nu ska jag läsa. Skriva och sen fixa de sista på den uppgift som jag redan är klar med. 2 av 3 gjorda så att säga redan. Gosiiiigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0