Ms.Kli.

Nu ska denna tös hoppa in i duschen efter att ha testat på att vara Karlstadsbo i två dagar till. Ytterligare? Liggare? vettetusan hur de stavas de där knepiga ordet.

Men för några dagar sen började det klia i min hårbotten och ner i nacken ut på ryggen.. Det blev som röda prickar som kliade tror jag.. Ser ju inte så bra på min egna rygg med Patric sa så i alla fall.. Så har det höllt på och inga löss har vi hittat. O lite konstigt att de kliar ner mot ryggen om det är löss också. Men det kanske man inte ska utesluta helt än.. Men men. Åkte i alla fall hem till mamma idag och hon följde med mig till apoteket o vi hörde oss för lite vad som skulle kunna funka. Hon snälla tjejen där tyckte vi skulle gå upp till vårdcentralen och se ifall nån hade tid med mig. Men icke. De ska ringa imorgon. För nu för tiden finns bara en sak receptlagd som hon på apoteket tyckte jag skulle ha. Så får se om m an får en tid eller ej. Men nu ska i alla fall denna tjej se om dessa schampon och gud vet va allt jag fick, mamma köpte till mig så söt som hon va. Schampooooooo, balsam, tvål och hud kräm. Allt utan parfym om jag just för tillfället bara skulle va lite känslig mot parfym så där mot kroppen som vissa är.

Men nu duschen. Skolan imorgon också. Bara en föreläsning men med tjejerna i min studiegrupp går det allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0