My other home.

Är hemma i Karlskoga igen efter att ha varit i Karlstad hela dagen igår och lite idag.
Igår åkte vi till Karlstad med Patrics pappa. Soffan anlände till vår lägenhet och GUD vilken skönhet! Hur skön och mysig som helst. Och inte bättre med det, den är stooor också :)
Sen bar det iväg till Ikea och köpte lite lampor, (läs 4st) och lite småsaker som bl.a. en till gardinstång. Kuddar att ha under t.ex. ett stolsben ni vet så det inte blir märken i golvet. Ah men typ de kanske.
Sen blev det hem igen och Patric och svärfar, (som det känns som han numera är eftersom jag är sambo, typ, med hans son) satte upp lampor i hallen så gick jag iväg till affären för att köpa lite fredagsmysmat. Gott!

Det blev tacolasagne! Hur gott som helst! Kom dessutom på mitt lilla recept alldeles själver. Så lite stolt är jag att! Till det blev det lite gurka och vitlöksbröd. Mumma. Och så blev det till att titta på idol. Så igår blev det fredagsmys i nya soffan framför Patrics tv som äntligen har hittat till lägenheten. Så nu slipper vi min 21", i alla fall i vardagsrummet!

Idag vaknade vi upp lagomt möra i vår nya säng. Urk. Min är ju så mjuk.. Patrics ännu värre. Men den är som nya soffan. Blir bättre o bättre ju mer man liger i den :)

Nu blir de att se på nått. Kd imorgon? Eller hemma hos mamma. Vi får se. Vet i alla fall att Theres blir nått år äldre ganska så snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0