Ny kurs och mat.

Började min nya kurs idag. Hoppas den blir rolig! (fan jag glömde köpa en sak på affären, Urk så glömsk jag är!) Aja, kom bara på det! Annars har jag nyss vart till affären och köpt lite ingredienser till kvällens mat som blir club sandwich, om jag lyckas vill säga.

O så vet jag inte vad det är med mig. Det har varit en omställning för hela mig att flytta. Jag kan bli ledsen för minsta lilla och gud ja. Jobbigt är det. Får nog ta ett snack med min sambo för att ordna upp detta. Är faktiskt en sak som gäller honom lite.. Men ingen stor sak. Bara en liten men som jag faktiskt blev ganska så nere över. Och är fortfarande, när jag väl tänker på det..

Men men, töntsofia ska i alla fall tina två eller en kycklingfilé nu och hoppas att det kommer gå bra att laga maten. (bajs nu kom jag på en till sak! Så måste ringa mamma igen!)

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Blev det club sandwich á la Nidri, med chips till? ;)

2009-09-29 @ 15:25:42
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0