Storfors.

 

Sitter just nu i Kristinehamn. Vi ska snart bege oss för att hämta Jacob sen bär det av till Storfors för att knalla runt lite på den mysiga marken som man har varit på varje år hur länge jag minns. Så det är nästan ett måste. Även om det inte är så jätte mycket att se så är det ändå speciellt på något vis. Så det ska vi sysselsätta oss med idag. Så mycket mer finns det väl inte att säga förutom att vi håller på att komma i ordning borta i lägenheten och för hoppningsvis får vi bredband på onsdag och det ser jag fram emot. Annars så pluggar jag för fullt och det är verkligen mycket att ta in. Men hoppas att nästa kurs inte blir lika jobbig. Denna kurs vi läser nu är ny för i år så det är inga som har läst den, i alla fall inte på KAU. Verkligen en skitkurs! Men men. Någon dålig kurs måste man ju få ha. Men den första? Nej! Den första tycker jag ska vara rolig så man vill och orkar de första veckorna! Så hoppas på att jag får godkännt på något av dessa delar. Antingen inlämningsupggiften eller tentan. Tror på underkännt i båda. Men jag brukar ju ha fel som mina vänner har sagt :P

Men nu ska jag borsta tänderna. Sen bär det av. Ska nog även ta ut lite pengar innan också. Bankomaten i Storfors är inte att lita på vad jag har hört. Men den kanske funkar nu. Men då är det väl huuuuur lååååååååååååååååååååååååång kö som helst så lika bra att vara förberedd.

hejdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0