Sunny saturday.

Igår va vi på Ikea med Patrics pappa och Patrics vän och handlade ett skrivbord och två stolar. En taklampa och lite smått. Sen bar det av hem igen till lägenheten för att sätta ihop allt. Stolt som jag är så fick jag ihop min stol helt själv och de va tre, karlar på den andra! Och jag var ensam tjej. Inte illa pinkat av mig det tyckte jag! haha!
Så innan kvällen när grabbarna drog in till stan och köpte lite mat och så och gick ett uppdrag till apoteket åt mig så pluggade jag lite. Sennär dom kom hem så läste jag lite mer sen gav jag upp. Sprang bort till affären för att köpa lite gott tills idag och sen när jag kom hem var det idol och tacostime! Mums! Sen blev det tv och tv-spel resten av kvällen och en sen natt blev det också. Patric köpte nämligen med bakteriedödandemunskölj åt mig från apoteket då mitt tandkött svullnade upp vid en tand så jag vick värsta bokken och de gjorde skitont. Så sen på kvällen fick jag som en bedövande och stickig känsla i hela munnen. tungan va helt monga, typ som när man har bränt sig på de. En sån känsla är det! Så i morse smakade inte min frukost så himla bra. Men nu är den på väg att ge sig. Även jag!
För jag ska packa och gå iväg till skolan för att ta bussen hem till mamma. Madde tä'nker dra med mig ut ikväll så får se hur det blir. Med tanke på att jag har suttit i skolan sen 9-3 idag så är jag ganska så trött. Att gå och va tentanervig är sen inte sova bra på det är ingen bra kombination. Så jag kommer somna på bussen hem. Garanterat!
Men båda mina tentor kändes ganska bra idag. Men jag brukar ju ha fel! Men jag hoppas hoppas av hela min hjärna att jag klarar dom båda! Annars blir de plugg till v.49. Och så ska jag ha VFU v.50 och 51. Pirrigt!
Nej nu ska jag packa. Skulle kunna sitta här i min lägenhet jela kvällen och bara närda. Men inge kul när man är själv. Så nu blir de packa! HEJ!

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-26 @ 18:08:50
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0