Vi!



Vad heter ni? Sofia och Patric.
Hur träffades ni? Genom en kompis, på msn! Hahah!
Är ni förlovade? Nej. Inte än?



Bor ni ihop? Ja de kan man väl säga fast inte helt än. Men vi har en lägenhet ihop iaf.
Har ni barn? Nej men om några år kanske? :)
Har båda körkort? Nej, bara Patric.
Isåfall, vem kör bäst? Jag tycker att jag kör bäst, fast så är de nog inte.
Kommer du ihåg er första kyss? Det gör jag, det gick från bara massa vanliga mysiga pussar. Och de gick fort för dom att komma :D
Vem sa "Jag älskar dig" först? Oj, de minns jag inte. Skäms lite! Men jag minns att de va mysigt för de va ju så stort att säga de. Gulliga och små som vi va :D

Vem är äldst? Patric, nästan 2 år och 5 månader.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejon och Patric är fisk.
Vem fyller först på året? Patric.
Vem är längst? Patric, med knappt 10cm..
Vem sjunger bäst? Ingen sjunger bra, men kanske Patric.
Håller ni i handen på stan? Oftast i alla fall.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Lagomt mycket, vi "dejtade" väl inte så värst länge för han åkte bort en vecka 3 dagar efteratt vi hade träffats så sen när han kom hem så var de bara som de va! De va liksom vi!
Blev du kär i första ögonkastet? Skulle nästan kuna säga det ja. Men blev bara mer kär ju mer tiden gick.
Har ni någon speciell låt? Inte nån som verkligen är vår!
Har ni några "fri kort"? Inte direkt.
Har ni varit utomlands tillammans? Jaa! September -08. De va då va? :)
Vilket är ert bästa minne? Oh! De finnsnågra stycken. Men jag gillar de på ön första sommaren vi var tillsammans.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på film och myser. Eller leker med Hugo, das vovve!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, oftast! Om vi inte är lite småsura på varandra. Höö!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nästan 3 mil, har aldrig bott i samma håla förutom nu när vi är på g till sambos :D
Blir du lätt svartsjuk? Rätt så...
Brukar ni bråka? De händer, men inte så vi inte pratar på flera dagar. Om det är nått så löser vi det. O i ett örhållande måste man nästan bråka.
Ringer eller sms:ar ni mest? Smsar på dagen och ringer på kvällen.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är fin!
Brukar nån av er prata i sömnen? Ingen vad jag vet.




Jag älskar min pojk!

Kommentarer
Postat av: annis

aaaw, era gullegrisar :) hahah, det ser ut som du menar att patric bara är 2 år och 5 månader ^^

<3

2009-09-09 @ 15:07:59
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0